Máme otevřeno
Denně 8:00 - 21:30

Cvičení a aerobic

Aktuální program cvičení se může lišit, podívejte se na rozpis cvičení v rezervačním systému.

Bosu

Cvičení na balančních podložkách BOSU ® komplexně posiluje svaly celého těla, zpevňuje šlachy a vazy, zajistí lepší koordinaci pohybu, držení těla.Každá fyzická aktivita, tak i Bosu má pozitivní vliv na kardiovaskulární systém a redukci tuku. Pravidelným cvičením dosáhnete štíhlejší postavy, pevnějšího těla, odstraníte bolesti zad  a šíjových svalů .Toto cvičení je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo ty, kteří cvičí doma pro zdraví. BOSU ® cvičení je vyjímečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů.

Kruhový trénink

Kruhový trénink je cvičení na stanovištích po určitý časový interval.Využijí se zde různé druhy náčiní (např. bosu, overball, fitball) a posilování s vlastní vahou těla. Toto cvičení je často kombinováno s aerobní aktivitou pro lepší redukci tukové tkáně. Cviky jsou řazeny tak, aby se zatížily svalové partie těla postupně.  

Pilates

Cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Propracovává zádové, břišní a hýžďové svalstvo svaly jako základ správného držení těla. Jedná se o pomalé cvičení s důrazem na precizní zvládnutí cviků a s důrazem na správné dýchání - okysličuje svaly a podporuje cirkulaci krve. Pilates nevyčerpává, spíše dodává energii.

Metoda Pilates nepoužívá nespočetná opakování až do únavy svalů, naopak vytváří podpůrný systém pomocí pozvolného vypracování jednotlivých svalových skupin s cílem dosažení harmonického celku.
Pohybové sekvence jsou v  programu promyšleně vypracovány tak, aby odbouraly špatné návyky držení těla a posílily celé tělo a jeho držení.

TRX

Při cvičení se systémem TRX využíváte váhu vlastního těla, a proto nepotřebujete činky či závaží. Nastavením polohy svého těla upravujete zátěž a společně s nekonečným množstvím cviků dosahujete vámi nastavené kondice či výkonnostního cíle. Kromě posílení všech svalových partií také efektivně rozvíjíte sílu, stabilitu, mobilitu kloubů a aktivujete stabilizační svalstvo, tzv. tělesné jádro, které pomáhá správnému držení těla, zejména pak zlepšuje postavení páteře. Zároveň je cvičení bezpečné a efektivní pro všechny s různou úrovní tělesné kondice a jakéhokoliv věku.

Jóga

Jóga je filosofický integrální sytém cvičení a meditace, pohlíží na člověka jako na celek. Současný životní styl nahrává špatnému držení těla, povrchnímu dýchání, stresu a napětí. Jóga pomáhá učit dělat pohyby vědomě a řízeně, odbourává tak stres, likviduje svalové dysbalance, působí očistně a uzdravuje tělo i ducha. Zlepšuje a zvětšuje rozsah kloubní pohyblivosti, který je podstatnou měrou ovlivněn protažením a posílením svalů.Odstraňuje stálé napětí v některých částech těla.Vytváří správné návyky při pohybu a držení těla a pomáhá k rozvinutí plného dechu.Učí člověka umění relaxovat. Velmi pozitivně stimuluje a ovlivňuje metabolismus.

Kalistenika

Kalistenika je stručně řečeno posilování s váhou vlastního těla. Jde o skvělý důkaz toho, že k získání síly a svalové hmoty je Vaše tělo ten nejlepší a hlavně nejpřirozenější nástroj.

Cvičení pro ženy

Trénink je zaměřený na zpevnění a protažení celého těla s důrazem na vnitřní svalstvo a zbavení bolesti zad.

Tabata

Tabata je velmi účinná metoda intenzivního intervalového tréninku, při kterém se zvyšuje fyzička a síla zároveň a navíc dochází k velkému spalování. Principem tabaty je vždy opakování 8 sérií na každou svalovou partii. Poměr práce a odpočinku je 2:1, takže dvacet sekund se cvičí a deset sekund se odpočívá.

Otevírací doba:
Denně 8:00 - 21:30
Červenohrádecká 396/9,
Plzeň - Červený Hrádek 31200
© Copyright 2022 Sportovní centrum Hrádek s.r.o.
  Vytvořil SBweb s.r.o.
envelopephone-handsetmap-markerclock linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram